Hieronder vind u veel gestelde vragen en antwoorden over de werking van de webshop.
Staat uw vraag er niet tussen, mail ons dan!
Wat voor garantie biedt de webshop aan mij?
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Hoe weet ik of mijn bestelling verwerkt wordt?
Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
Ik heb geen aanmelding e-mail ontvangen.
Ik krijg een foutmelding bij het aanmelden.
Hoe wordt mijn opdracht verzonden?
Wat moet ik doen wanneer ik vragen heb over leveringen of facturatie?
Wat voor garantie biedt de webshop aan mij?
Cablers.nl geeft naast de wettelijke garantie de volgende aanvullende garantie:
Onverminderd de wettelijke rechten, tenzij anders is overeengekomen geldt ten aanzien van de door Cablers.nl vervaardigde goederen de garantie voor een periode van twaalf maanden.
De garantie is niet van toepassing indien de fouten geheel of gedeeltelijk het gevolg zijn van onjuist, onzorgvuldig of ondeskundig gebruik, gebruik voor andere dan normale (bedrijfs)doeleinden, van buiten komende oorzaken, zoals bijvoorbeeld brand- of waterschade, of indien de goederen door anderen dan Cablers.nl zijn gewijzigd of worden onderhouden.
Cablers.nl geeft de deugdelijkheid en/of bruikbaarheid van de door haar geleverde artikelen conform de aangeboden specificaties. De op de factuur vermelde dagtekening geldt als ingangsdatum voor de garantie.
Indien een klacht gegrond is, beslist Cablers.nl of het artikel (gedeeltelijk) gerepareerd wordt of (gedeeltelijk) wordt vervangen. Cablers.nl geeft 3 maanden garantie op door haar verrichte herstelwerkzaamheden.
Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie indien:
Bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid
Bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
Bij normale slijtage
Bij beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing
De garantie is niet van toepassing bij gebruik voor andere dan normale (bedrijfs)doeleinden, van buiten komende oorzaken, zoals bijvoorbeeld brand- of waterschade, of indien de goederen door andere dan Cablers.nl zijn gewijzigd of worden onderhouden.
Voldoening aan haar garantieverplichtingen door Cablers.nl, geldt als enige en algehele schadevergoeding. Tot verdere verplichtingen is Cablers.nl niet gehouden, noch bent u gerechtigd tot een vordering tot ontbinding van de overeenkomst.
Herstel buiten het kader van de toepasselijke garantie zal door Cablers.nl in rekening worden gebracht.
Indien u in het kader van de garantie recht heeft op garantie, doch de reparatie weigert komt dit voor uw rekening en risico en belet dit u niet aan uw betalingsverplichtingen ten opzichte van Cablers.nl te voldoen.
Wat is mijn bedenktermijn?
Bij Cablers.nl heeft u voor al uw bestellingen een bedenktermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken en/of toepassen, tenzij anders vermeld. Na het verstrijken van de bedenktermijn is de koopovereenkomst een feit.
Controleer direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, neem dan binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op om dit te melden.
Wanneer u niet tevreden bent over het artikel, dan kunt u het binnen de bedenktermijn retourneren. De kosten van toe- en terugzending zijn voor u. Indien u voor de producten betaald heeft, krijgt u dat bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terug.
Cablers.nl hanteert regels voor retourneren. Mocht u de bestelling willen retourneren, dan kan dit uitsluitend als deze:
- binnen de bedenktermijn van 14 dagen wordt teruggestuurd.
- indien redelijkerwijs mogelijk in de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking zit.
- compleet en onbeschadigd is (het toepassen van het artikel ziet Cablers.nl niet als gebruik).
Geopende artikelen die niet voldoen aan het bovenstaande blijven uw eigendom. Wij sturen deze artikelen naar u terug en brengen de gemaakte kosten in rekening.
Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.
Hoe stuur ik producten terug?
Doe het product terug in haar originele verpakking en zend het ons terug, met voldoende frankering. De adres gegevens vindt u hier. Voor een efficiënte afhandeling dient u uw factuur of pakbon bij het artikel te voegen. U kunt ook het herroepingsformulier gebruiken.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bestellen bij Cablers.nl kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Bestellen via Cablers.nl is heel eenvoudig:
Persoonlijke gegevens opgeven
Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heeft u al een account bij Cablers.nl?
Log dan eenvoudig in met uw e-mailadres en wachtwoord en u hoeft uw gegevens niet opnieuw in te voeren.
Doet u voor het eerst een aankoop bij Cablers.nl? Wanneer u voor het eerst een aankoop bij Cablers.nl doet dan kunt u ervoor kiezen om een account te openen. Dit is erg gemakkelijk. Registreer als nieuwe klant (rechtsboven in beeld) door op ‘aanmelden’ te klikken en de gevraagde gegevens in te vullen. Ga daarna terug naar de shop
Zoek het gewenste artikel en plaats dit in het winkelwagentje
Ga naar het artikel van uw keuze en klik op de knop 'in winkelmand''. U belandt nu in de pagina met het 'winkelmandje'. In het winkelmandje kunt u desgewenst nog het aantal artikelen wijzigen.
Betaalwijze kiezen
Kies op welke manier u wilt betalen: direct met iDEAL of PayPal of na ontvangst van de factuur.
Let op! Het voordeel van vooraf betalen met iDEAL en PayPal is, dat we alle voorradige artikelen direct aan u kunnen leveren. Kiest u voor een andere manier van betalen, dan kan het zijn dat we u om een (gedeeltelijke) vooruitbetaling vragen. We bezorgen voorradige artikelen dan zodra de vooruitbetaling binnen is.
Wanneer u in het bezit bent van een waardebon is het mogelijk deze ook hier te verzilveren. Geef aan dat u een waardebon wilt inwisselen, vul de vouchercode in en de korting wordt automatisch verrekend op het totaalbedrag
Bent u klaar met winkelen?
Klik dan op de knop 'Order verzenden''.
Verzendadres kiezen
Als u bij uw accountgegevens alternatieve verzend adressen ingegeven heeft, kunt u hier het juiste adres aangeven. Als u geen alternatief verzend adres ingegeven heeft, wordt u gevraagd te bevestigen dat u onze algemene voorwaarden heeft gelezen en dat u die accepteert.
Bestelling afronden
Klik op "Voltooien order"
Hoe kan ik betalen?
U kunt op verschillende manieren betalen: na ontvangst van de factuur, door gebruik te maken van IDEAL (mits uw bank aan dit systeem deelneemt) of gebruik te maken van PayPal. Zodra uw bestelling verwerkt is ontvangt u via de email een bevestiging van ons.
Hoe weet ik of mijn bestelling verwerkt wordt?
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een bevestiging per email. Deze bevestiging betekent dat uw bestelling bij ons in de webshop geregistreerd is. In deze bevestiging staat ook het bestelnummer vermeld. Zodra wij uw bestelling in behandeling nemen, ontvangt u daarover bericht. U kunt de status van uw bestelling volgen door op "Uw account" en "Nagaan orderstatus".
Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
Ga naar uw account en log in ga ervolgens naar "Jouw Profiel". Onderaan kunt u uw wachtwoord en E-mailadres wijzigen. U ontvangt van de wijziging een bevestiging via de email.
Ik heb geen aanmelding e-mail ontvangen.
Controleer of u geen foutief email adres opgegeven heeft.
Ook kan het zijn dat uw e-mail programma of uw internet provider een spam filter heeft ingesteld. Het kan voorkomen dat een e-mail wordt tegengehouden door dit filter. Probeer te achterhalen of dit het geval is. Kijk bijvoorbeeld bij "Verwijderde items" (in Outlook).
Ik kan me niet aanmelden.
U hoeft zich maar 1 keer aan te melden (tenzij u uw cookies uitgeschakeld heeft. Cookies zijn kleine berichtjes die in de schop achtergelaten worden. Hierdoor herkent de shop u direct als u de shop weer bezoekt. De functie cookies kunt u aan- of uitzetten.
Ik kan niet inloggen.
Na aanmelding ontvangt u een e-mail met de link naar de webshop. Gebruik deze om naar de webhop te gaan. Als u al eens eerder aangemeld bent, heeft de webshop uw gegevens onthouden (mits u uw 'cookies' ingeschakeld heeft), en bent u automatisch ingelogd.
Cookies zijn kleine berichtjes die in de shop achtergelaten worden. Hierdoor herkent de shop u direct als u de shop weer bezoekt. De functie cookies kunt u aan- of uitzetten.
Ik krijg een foutmelding bij het aanmelden.
U heeft zich dan waarschijnlijk al een keer aangemeld met hetzelfde e-mail adres. U hoeft zich maar 1 keer aan te melden (mits u uw 'cookies' ingeschakeld heeft). Daarna wordt u door de shop automatisch herkend.
Cookies zijn kleine berichtjes die in de schop achtergelaten worden. Hierdoor herkent de shop u direct als u de shop weer bezoekt.
Na aanmelding ontvangt u een e-mail met de bevestiging van uw aanmelding.
Hoe wordt mijn opdracht verzonden?
Opdrachten die niet via de brievenbus kunnen worden afgeleverd, worden door de pakketdienst verzorgt. Indien de zending niet op het opgegeven adres in ontvangst genomen kan worden, wordt een bericht achtergelaten. Als ook dan de zending niet in ontvangst genomen kan worden, wordt deze bij een afhaalpunt gebracht. Wij kunnen op verzoek het Track & Trace-nummer aan u doorgeven, zodat u op de website van de dienstverlener de zending kunt volgen. U kunt uw Trace-nummer ook terugvinden in u accountgegegens
<<Terug
Wat zijn de levertijden?
Ons streven is om producten in de shop uit voorraad te leveren. Zodra het factuurbedrag bij ons op de rekening staat, melden wij u dat en zullen we de producten versturen. Als standaard leveringstermijn streven wij uw betaalde opdracht binnen 3 werkdagen bij u af te leveren.
Wat zijn de verzendkosten?
Vezendkosten verschillen per land waar het pakket naar verzonden wordt. Nadat het afleveradres ingevoerd is worden de verzendkosten vastgesteld.
Wat moet ik doen wanneer ik vragen heb over leveringen of facturatie?
Hiervoor kunt u een email sturen naar de webshop.